Gdzie biegać? / Imprezy biegowe

27 Bieg Niepodległości w Warszawie

27 Bieg Niepodległości w WarszawieKilka słów o 27 Biegu Niepodległości w Warszawie. Dlaczego tak skromnie? Ponieważ cała otoczka tegorocznego biegu była, delikatnie mówiąc, poniżej poziomu.

Po organizatorze spodziewałam się więcej, tym bardziej że doświadczenia w organizowaniu takich imprez nie powinno mu zabraknąć. Miałam pewne nadzieje związane z tym biegiem. A wyszło … jak wyszło.

Po pierwsze afera z koszulkami. Ta, którą dostałam (zresztą jak większość), czyli z podwójnym nadrukiem to po prostu dramat.

Po drugie brak jakiejkolwiek możliwości zapisania się na imprezę w terminie dodatkowych zapisów. Ponoć przeciążenie serwerów nie pozwoliło zalogować się i zapisać na bieg. Pozostawię to całkowicie bez komentarza, bo szkoda się denerwować.

Narzekam? Nie tylko. Bo mam również miłe myśli związane z tym biegiem. Ale te miłe chwile zapewniło mi po pierwsze doskonałe towarzystwo. A po drugie fakt, że mogę już swobodnie i bez bólu biegać. Może wolno, ale jednak biegać.

One thought on “27 Bieg Niepodległości w Warszawie

Skomentuj

