Imprezy biegowe

Bieg Wedla 2016

Wszystkie te biegi masowe powoli zaczynają być do siebie podobne. I z roku na rok chyba coraz słabsze. Tydzień temu w Parku Skaryszewskim miał miejsce Bieg Wedla.

Oczywiście, że do domu wróciłam w dobrym humorze, pełna energii i chęci do biegania, robienia czegokolwiek no i z medalami. Zresztą mam tak po każdym biegu. Nie ukrywam, że wpływ na to miała przede wszystkim atmosfera, jaką tworzą biegacze. Bo na nich zawsze można liczyć 🙂

Bieg Wedla 2016

Jedna tylko przykra myśl przemknęła mi przez głowę podczas robienia trzeciej pętli. Ten fajny bieg staje się z roku na rok coraz mniej fajny. Pakiety startowe stają się co raz droższe, a to co organizator oferuje w zamian jest coraz bardziej ubogie. Na przykład w tym roku pakiet startowy to był tylko numer startowy. Można było co prawda wybrać opcję z koszulką – za dodatkową opłatą. Nie mam oczywiście nic przeciwko pakietowi, w którym jest tylko numer startowy, ale ceny trochę zaczynają być trochę zawyżone.

Oczywiście, ktoś powie, że nie muszę brać udziału w imprezach, które mi się nie podobają. Oczywiście, że nie muszę. Mam jednak prawo do wyrażania moich odczuć.

Bieg Wedla 2016 Bieg Wedla 2016

3 thoughts on “Bieg Wedla 2016

  1. Zgadzam się co do cen pakietów. Coraz rzadziej można trafić na imprezy organizowane przez prawdziwych pasjonatów, którym zależy na świetnej atmosferze imprezy i promowaniu biegania. Teraz wszystko jest nastawione na zysk.

Skomentuj

