Sprzęt

Jest konkurs, a do wygrania są buty do aktywnego marszu – Newfeel Soft 140

Za chwilę kończy się 30 dniowe wyzwanie rzucone przez Decathlon – My Walking Challenge. Aby to maszerowanie przerodziło się w rutynę, a nie czasową aktywność, mam dla Was konkurs w którym można wygrać buty do marszu Newfeel Soft 140.

Co trzeba zrobić? Odpowiedzieć na dwa pytania.

  1. Dlaczego maszerujesz lub zamierzasz zacząć aktywne marsze?
  2. Czy i dlaczego wyzwanie takie jak My Walking Challenge jest dobrym motywatorem do podjęcia aktywności fizycznej?

I tyle. Odpowiedzi proszę wpisywać w komentarzach. Czekam na nie do 15 maja. Po tym terminie wyłonieni zostaną zwycięzcy, którzy otrzymają buty do aktywnego marszu Newfeel Soft 140. Czekam zarówno na zgłoszenia kobiet jak i mężczyzn.

Ci którzy nie zdążyli jeszcze przyłączyć się do wyzwania mogą to jeszcze zrobić. Można też skorzystać z 4-tygodniowego planu treningowego.

Dlaczego warto postarać się o buty Newfeel Soft 140?

Jak twierdzą specjaliści, aktywny marsz wymusza na stopie specyficzny ruch, który można rozbić na 3 fazy: uderzenie piętą, kontakt stopy z podłożem i odbicie z palców. Dlatego odpowiednie buty są w stanie zagwarantować optymalny ruch stopy i większą przyjemność z treningów.

Idealne do chodzenia buty powinny być wykonane z rozciągliwej siateczki a na podeszwie mieć nacięcia, które wspierają naturalną pracę stopy. Przewiewne i lekkie materiały zapewnią szybkie odprowadzanie wilgoci. Bardzo ważna jest też amortyzacja. W przypadku marszu powinna być mniejsza niż w przypadku biegania. Wybierając buty, w których będziesz wykonywała treningi marszowe zwróć, więc uwagę na to jak są wykonane.

Zapraszam do udziału w konkursie!
Aneta

 

buty-damskie  buty-meskie1 buty-meskie2 buty-meskie3

5 thoughts on “Jest konkurs, a do wygrania są buty do aktywnego marszu – Newfeel Soft 140

  1. Troszkę późno, ale spróbuję.. 🙂 może los się do mnie usmiechnie:))
    Dzięki szybkim marszom szybciej wrócę do kondycji fizycznej oraz psychicznej;) sprzed ciąży:) Jestem świeżo upieczoną Mamą.
    My Walking Challenge jest świetnym motywatorem – trwa 30 dni, więc osiągalne dla każdego! zamiast z pilotem na kanapę przed TV- codzienne aktywne marsze!

  2. Kiedy moja 2 letnia córeczka widząc, że mamusia ma duży brzuszek bo urodzi wkrótce siostrzyczkę spytała mnie: tatusia a ty w brzuszku tez masz siostrzyczkę? No tak… coś trzeba z tym brzuchem zrobić wiec postanowiłem dużo chodzić a w przyszłości może i biegać… takie fajne buty i aplikacja na pewno zmotywowałaby mnie do intensywnych treningów. ..

  3. W pracy wszyscy maja teraz bzika na punkcie apki która liczy kroki. Jako że nie wszyscy wszędzie o tym gadali stwierdziłem że i ja spróbuje. Obecnie staram się robić 10tys. kroków dziennie, nie zawsze mi to wychodzi ale przynajmniej jest motywacja aby gdzie tylko się da iść a nie jechać – i wydaje mi się że to w tym wszystkim jest sedno sprawy. Co do My Walking Challenge mi osobiście się to nie podoba. Tak jak w telefon bardzo motywuje mnie do chodzenia i wręcz celowo chodzę aby nabić odpowiednią ilość kroków, tak w przypadku My Walking Challenge jakoś do mnie nie trafia trening który polega na tym że co drugi dzień chodzę o 5min dłużej. Nie znam się na profesjonalnych treningach ale jakoś ten do mnie nie przemawia.

  4. Dlaczego uwielbiam marsze ? mieszkam obecnie w stolicy Islandii, krajobraz całkiem inny niż Polski. Uwielbiam w dni wolne od pracy poddawać się długim marszom . Wyjechać gdzieś na pustkowie , sama ( czasami trenujemy ze znajomymi), klimat bardziej wymagający niż Polski , podłoże do marszu również , ale widoki niewyobrażalne 😀 taki reset po pracy czasami jest bardzo potrzebny a wręcz zbawienny 🙂
    Wyzwanie rzucone przez Decathlon – My Walking Challenge jest dla mnie motywatorem do tego by poświęcać się sportu jeszcze bardziej i jeszcze częściej. Czasami mam lenia po pracy ” a może sobie poleżę, odpocznę…” , a takie wyzwania dają mi kopniaka , jakby mówiły ” wstawaj Anka i się rusz ” 😀

  5. Rozpoczęłam właśnie chodzenie na dluższe dystanse 5 km,ponieważ zazdroszcze biegaczom motywacji, sportowcom determinacji. Właśnie tego mi potrzeba,tej siły do fzialania i dobrych butów oczywiście. Jolka

Skomentuj

